15 Haziran 2011 Çarşamba

Malumun ilan edildi.

      Seçimle ilgili düşüncelerimi biraz geç yazıyorum.Çümkü kül bulutlarının biraz dağılması gerektiğini düşündüm. Daha önce 13 Haziran sabahı başlıklı yazımda da belirtmiştim seçim sonuçları belli asıl önemli olan Yeni anayasa,dış politika AB meselesi diye. Birkaç süpriz  barındırsada seçimi tamamladık ve 3.Dönem AKP hükümeti ile yola devam kararı alındı.Değişik bir meclis bizi bekliyor.Ergenekon sanıklarıyla,Anasanı satan zihniyet kelamıyla ünlü MEclis Başkanı,En sivil vekiliyle,Sırrı Süreyyasıyla,Hakan Şükürüyle, Kurucu Meclis ve yeni Anayasa sesleriyle evlere şenlik bir yasama yılı geçireceğimiz belli.

      İşin garibi seçim gecesi her zaman bir kazananın bulunması ve buna karşılık'ta bir kaybedenin bulunması gerekir.Ama sabaha kadar izlediğim programlarda söz alan hiçbir siyasetçide kardeşim hiç beklediğimiz oyu alamadık hatalıyız dediğini duyamadım. Chp hedeflediği yüzde 30'a ulaşamadığı halde oylarını arttırdığına seviniyor.Akp hala %50 oy alıpta sandalye kaybetmeyi anlamış değil.Kısaca mağlubu olmayan bir seçim geçirmişiz!!!


     YEni Dönemin ülkemize refah,demokrasi,kalkınma getirmesi temennisiyle...

                       ...Yazmış Bulundum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder